Gabotherm® v roku 2020 predstavuje svoju novú tvár

Značka gabotherm® pôsobí na českom a slovenskom trhu už viac ako 25 rokov. Predstavuje najvyšší štandard v oblasti nízkoteplotných plošných sálavých systémov. Tie vytvárajú ucelený systém – rúrky, dosky a rozdeľovače, prípadne reguláciu – na ktorý kladieme najvyššie nároky. Produkty značky gabotherm® spĺňajú najnáročnejšie kritériá a výhody tohto systému ocení nielen architekt a projektant, ale aj montážna firma a najmä konečný užívateľ.

Po mnohých rokoch úspešného pôsobenia na oboch trhoch sme sa zo strategických dôvodov rozhodli pre vizuálny refresh tejto značky, ktorý smeruje k vytvoreniu moderného nadčasového designu, jemnej úpravy loga, k vytvoreniu novej vizuálnej identity a doplneniu komunikačných prvkov, ktoré značke gabotherm® doteraz chýbali. Okrem interného presvedčenia hovoril v potrebu zmeny aj doterajší vývoj značky. V centre nášho záujmu už nie je len montážna alebo stavebná firma, ktorá produkty a systém gabotherm® montuje, ale v neposlednom rade aj architekt, projektant a najmä konečný zákazník a jeho optimálne vnútorné prostredie – či už doma alebo v práci.

Prvým krokom v rámci vizuálneho refreshu značky bol monitoring trhu a analýza vizuálnej identity značiek poskytujúcich podobné produkty. Pozreli sme sa aj na to, ako sa uvedené spoločnosti prezentujú, čo o sebe tieto značky hovoria, s akými farbami sa stotožňujú. Na tomto základe sme začali postupne pripravovať novú vizuálnu a komunikačnú stratégiu. Na novej identite značky gabotherm® spolupracovala česká spoločnosť MARKETINGOVÁ KANCELÁŘ.CZ, ktorá k celému projektu pristupovala maximálne profesionálne a s vítaným nadhľadom. Chceli sme sa vyhnúť obvyklým stereotypom nášho odvetvia a používanému štýlu vizualizácie a komunikácie. Našim hlavným cieľom bolo vytvoriť niečo zaujímavé, profesionálne ale zároveň jednoduché, prehľadné a praktické. V rámci novej vizuálnej identity bol pripravený komplexný design manuál vrátane týchto jednotlivých prvkov: nové logo, ikona loga, fonty a farebná škála, štýly schém, grafík a fotografií a ich konkrétne príklady použitia.

Pre lepšie prepojenie existujúceho designu značky s novou vizuálnou identitou, sme sa rozhodli, že refresh značky bude prebiehať postupne v 3 etapách:

1. etapa – predstavenie novej vizuálnej identity s miernou úpravou existujúceho loga značky. Táto etapa bude prebiehať od Februára 2020 do konca Mája 2020. Takto bude značka gabotherm® predstavená aj na veľtrhu AQUATHERM 2020 v Prahe.

2. etapa – oficiálne predstavenie nového loga značky gabotherm® – to sa uskutoční začiatkom júna 2020.

3. etapa – komunikácia značky na jednotlivé cieľové skupiny.

 

Pre značku gabotherm® sme vytvorili aj novú samostatnú web stránku a profily na Facebooku, Instagrame a YouTube – osobitne pre Českú republiku a pre Slovensko.